خدمات الکترونیک صنعتی

تعمیرات الکتریکی
بردهای چند لایه
تهیه نقشه الکتریکال
ارائه خدمات پشتیبانی
24 ساعته
ارائه خدمات در محل

گروه الکترونیک صنعتی شرکت توسعه مدیریت آتیه امید ایرانیان با تکیه بر تجربه و دانش مهندسین خود در زمینه طراحی، تولید و تعمیر بردهای الکترونیک صنعتی، ابزار دقیق و کنترلی قادر به ارائه خدمات تخصصی می‌باشد.

این مجموعه با تکیه بر دانش متخصصین خود در طراحی و تولید طیف وسیعی از تجهیزات کنترلی و صنعتی و همچنین توانایی بالای متخصصین مجموعه در شناخت و عیب‌یابی قطعات الکترونیکی قادر است بردهای الکترونیکی خاص صنعتی را عیب‌یابی و تعمیر نموده و در اسرع وقت به کارفرمایان محترم تحویل نماید.

طراحی و تولید بردهای الکترونیکی

طراحی بردهای صنعتی از یک ایده که توسط کارفرما مطرح می‌شود آغاز می‌گردد. سپس طراح، محصول را با مجموعه‌ای از قطعات، ورودی و خروجی‌ها که توسط کارفرما درخواست شده است و با در نظر گرفتن الزامات فنی و شرایط نصب و استانداردهای مورد نیاز کارفرما طراحی، تولید و تست می‌نماید.

تعمیر بردهای الکترونیکی

همانطور که می‌دانید با دانش تعمیرات الکتریکی این امکان فراهم است تا با صرف هزینه‌ی بسیار کم بسیاری از تجهیزات صنعتی را مجدداَ راه‌اندازی نموده و به بهره‌برداری رساند. شرکت توسعه مدیریت آتیه امید ایرانیان در زمینه‌ی تعمیرات دو دیدگاه تعمیراتی زیر را ارائه نموده است.

بسیاری از تجهیزات صنعتی دارای بردها و المان‌های الکتریکی هستند که به دلیل وجود تحریم‌های بین‌المللی تهیه قطعه یدکی‌شان عملاً کاری غیرممکن و پرهزینه می‌باشد. بنابراین شرکت توسعه مدیریت آتیه امید ایرانیان با تشکیل یک گروه مجرب از کارشناسان، این توانایی را دارد که بسیاری از المان‌های صنعتی را مهندسی معکوس نماید و در بهترین کیفیت ممکن باز طراحی نماید.

کاتالــوگ خدمــات
الکترونیک صنعتی
Search
برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، با تکمیل فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما باشید!