خدمات تلفن های مبتنی بر IP

ارتباطات یکی از نیازهای حیاتی بشریت است و انسان همواره به دنبال ابداع فن آوری هایی بوده است که بتواند با استفاده از آنان با سایر همنوعان خود ارتباط برقرار نماید. در گذشته ای نه چندان دور که انسان استفاده از اینترنت را تجربه نکرده بود، ارتباطات محاوره ای صرفا” از طریق تلفن و به کمک خطوط PSTN انجام می گردید. ابداع کامپیوترهای شخصی، فن آوری های جدید ارتباطی نظیر تلفن های سلولی و نهایتا” اینترنت نمونه هائی در این زمینه می باشند که باعث شده است انسان بتواند با استفاده از سرویس های جدیدی نظیر نامه الکترونیکی، چت و مواردی‌ دیگر با سایر افراد ارتباط برقرار نماید.

در حال حاضر می توانیم نظاره گر یک انقلاب واقعی در عرصه ارتباطات باشیم. هر شخص با استفاده از کامپیوتر و اینترنت می تواند با سایر افراد مورد علاقه خود ارتباط برقرار نموده، داده ئی را مبادله و یا از طریق امکانات نرم افزاری موجود با یکدیگر گفتگو نمایند.

رشد بی سابقه اینترنت در سالیان اخیر این نوید را می دهد که بتوان از زیرساخت موجود به عنوان یک گزینه مطلوب به منظور ارتباطات استفاده نمود. روشهای برقراری ارتباط تلفنی در حال تغییر است. امروزه برای برقراری ارتباط تلفنی راه دور اغلب از تکنولوژیی به نام VoIP استفاده می شود.

تلفن تحت شبکه VoIP برگرفته از (Voice over internet protocol) انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا که با نام IP تلفنی نیز از آن یاد می شود، امکان استفاده از اینترنت یا شبکه های داخلی برای مکالمات تلفنی را فراهم می نماید.

این مجموعه آمادگی دارد تا با تکیه بر دانش و تجربه تخصصی خود یاور مشتریان گرامی در راه اندازی طرح های جامع مخابرات سازمانی می باشد.

Search
برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، با تکمیل فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما باشید!