راهکار فراگیر ارتباطات

امروزه یکی از بزرگترین هزینه های سازمان های بزرگ، مسافرت های کاری جهت برگزاری جلسات مهم می باشد که شامل هزینه های بسیاری از جمله هزینه های جابجایی، اقامت، پذیرایی و … می باشد. با رشد روز افزون تکنولوژی سعی شده تا از طریق فناوری این شکاف هزینه ای جبران گردد و این مهم منجر به تولید سیستم های ویدئو کنفرانس شدده است. ویدئوکنفرانس به مفهوم برقراری ارتباط زنده صوتی و تصویری بین نقاط مختلف جغرافیایی دور و نزدیک می‌باشد. به عبارت دیگر ویدئوکنفرانس فناوری است که افراد در مکانهای مختلف با فواصل مختلف را قادر می‌سازد تا صوت و تصویر همدیگر را به صورت زنده دریافت کرده و همانند جلسات حضوری با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل‌نظر نمایند. ویدئوکنفرانس می‌تواند با امکانات افزوده دیگری همانند تبادل اسناد و مدارک، اشتراک در تهیه مدارک، ارسال عکسها و … نیز همراه باشد. توجه به اهمیت برگزاری جلسات در سازمان های بزرگ، ما را بیش از پیش به سمت استفاده از فناوری ویدئو کنفرانس سوق می دهد چرا که با وجود سیستم های ویدئو کنفرانس مبتنی بر شبکه و اینترنت می توان از حضور کلیه اعضای جلسه در هر نقطه جغرافیایی اطمینان حاصل کرد و عدم حضور و یا غیبت یکی از اعضا به معنای لغو شدن جلسه نخواهد بود. یکی از مزایای این سیستم برگزاری همزمان ارائه در حین ویدئو کنفرانس می باشد که قادر است هزینه گزارش دهی بین سایت های مختلف یک سازمان بزرگ را تا حد زیادی کاهش دهد.

کارکردهای اساسی:

کارکردهای سیستمی تام کانکت:

  • شناسایی جامع کاربران
  • پشتیبانی بهینه
  • ضبط و نظارت بر ارتباطات
  • داشبورد مدیریت ارتباطات
  • رابط های کاربری متنوع
  • قابلیت افزایش ظرفیت
  • مدیریت بهینه منابع
  • تضمین پایداری با استفاده از خوشه بندی(clustering)

 

ارتباطات صوتی و تصویری (TAMVOIP):

با ادغام عملکرد چندين سخت افزار مجزا در يک سيستم پيشرفته و کارآمد، طراحی و پیاده سازی یک PBX فارسی برای استفاده در شرکتها و سازمانها انجام شده است. تام کانکت با مجهز شدن به VoIP با قابليت هاي متعدد مي تواند ارتباطات چند رسانه اي را ميان همه کاربران يک سازمان تسهيل نمايد.

 

ویدئو کنفرانس (TAMTELE)

  • برگزاری جلسات از راه دور
  • آموزش آنلاین
  • برگزاری همایش مجازی
  • مشاوره از راه دور
  • برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین

 

سامانه پاسخگوی صوتی تعاملی (IVR):

سیستم IVR پاسخگویی توسط اپراتور در یک سازمان را اتوماتیک می کند و می تواند به سرعت اطلاعات مهم و اساسی را از مشتری دریافت و آن را به مقصد مورد نظر هدایت کند.

 

مدیریت ارتباط با مشتریان، پیمانکاران و تامین کنندگان (TamiXRM):

با تشکیل بانک اطلاعاتی تمامی مخاطبان شرکت یا سازمان بصورت کاملا نظام یافته، علاوه بر تسهیل در ارتباط با آنها، سوابق کامل ارتباطات با هر یک را نگهداری و با توجه به سطوح دسترسی تعریف شده مدیران و کارکنان، در اختیار آنها قرار می دهد.

 

مراکز تماس (Contact Center) متمرکز و توزیع شده:

مدیریت و سازماندهی کردن تماسهای تلفنی موجب می شود تا ارائه خدمات و پاسخگویی به مخاطبان در بهترین حالت و کمترین زمان ممکن و در صورت لزوم،‌ بصورت 24 ساعته صورت پذیرد.

 

تضمین پایداری با استفاده از خوشه بندی (Clustering): 

با تنظیمات دقیق و فنی سرورها و کلاسترینگ آنها، بالا بودن و در دسترس بودن خدمات ارتباطی توسط تام کانکت به بهترین وجه ایجاد می شود.

 

تسهیلات کاربردی تام کانکت:

  • شماره گیری تنها با یک کلیک
  • گزارش جامع تماس ها
  • انتقال مکالمه به صورت Drag&Drop
  • انعطاف و سیار بودن شماره های داخلی
  • قابلیت اجتماع با نرم افزارهای تحت وب و مدیریت مشتری CRM
  • قابلیت کنترل حضور پرسنل
  • تعداد نا محدود پیام ها، منوهای صوتی و موسیقی پشت خطی
  • مدیریت آسان تماسها
  • مسیر دهی خودکار تماس ها با توجه به تاریخ و زمان
  • گروه های داخلی مدیریت پذیر
  • مدیریت همزمان و قابلیت کنترل دسترسی سیستم
  • مجوز دهی های ساده به کاربران برای ارتباطات
  • حذف خدمات حضوری فنی
  • استفاده از زیرساخت های شبکه موجود
  • ارتباط آسان با کارکنان و پرسنل از دور
  • امکان تعریف کاربرهای مجازی در قالب ربات ها و سامانه های پاسخگو
  • انتقال صدا از طریق شبکه (VoIP)
  • قابلیت اتصال به خطوط تلفن آنالوگ
  • خطوط تلفن دیجیتال T1/E1
  • ارتباط با سوییچ های مختلف
  • کنفرانس ساده سه نفره
  • کنفرانس چند نفره و اطاق های کنفرانس متعدد
  • ارتباط داخلی دو طرفه
  • فراخوانی (Paging) یک طرفه
  • فراخوانی از بلندگو
  • ضبط و نظارت بر ارتباطات
  • تماس با کلیک
  • انتقال تماس با Drag&Drop
  • شنود و مکالمه بر روی خط
  • پنل اپراتوری
  • کنترل تماس جاری
  • ضبط تماس با یک کلیک
  • ضبط تماس سایرین
  • مشاهده صف های تماس برای اعضا
  • مشاهده صف های تماس برای مدیران
  • پنل پارکینگ تماس ها
  • پنل نقشه گوگل
  • پنل ارتباط با CRM
  • صندوق صوتی
  • ارسال پیام صوتی به ایمیل
  • سرویس صندوق صوتی منعطف
  • ایجاد خودکار صندوق صوتی
  • ارسال پیام های صوتی به گروهی از داخلی ها
  • ضبط صداهای شخصی و بایگانی آنها
  • پاسخگویی مسیر دهی شده
  • انتظار مکالمه
  • انتقال مکالمه
  • پارک کردن تماس ها
  • فعال کردن وضعیت عدم مزاحمت
  • ارتباط و همکاری با سایر نرم افزار ها
  • سرویس دایرکتوری و دفترچه تلفن
  • مدیریت تماس ها بر حسب بازه های زمان
  • ارسال تماس به تلفن ثابت و موبایل
  • انواع موسیقی انتظار مکالمه
  • منوهای صوتی متعدد و تو در تو
  • منشی تلفنی خودکار
  • امکانات پیشرفته نظارت و عیب یابی
  • صف های تماس و توزيع تماس
  • تعداد نا محدود صف
  • آمار تماس ها در صف
  • تایمر خروج از صف
  • مسیر دهی خودکار تماس ها (وقتی اپراتوری جهت پاسخگویی وجود ندارد)
  • موسیقی پشت خط قابل تعریف به تفکیک صفها
  • اعلام نوبت در صف
  • اعلام تخمین زمان انتظار در صف
  • تنظیم فرکانس اعلام ها
  • ثبت عملکرد صف ها
  • آمار عملکرد صف ها
  • خروج خودکار از صف
  • ثبت تماس ها
  • گزارش از تماس ها
  • تماس های جاری
  • وضعیت صف ها
  • گزارش از عملکرد صف ها
  • ثبت رخدادها و خطاهای سیستم
Search
برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، با تکمیل فرم زیر منتظر تماس کارشناسان ما باشید!